Dodana: 1 luty 2007 08:29

Zmodyfikowana: 1 luty 2007 08:29

Brukselska misja podlaskich przedsiębiorców

30 maja w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego odbyło się robocze spotkanie z przedstawicielami przedsiębiorstw, które wezmą udział w misji gospodarczej do Brukseli.




Z ramienia organizatorów misji – Marszałka Województwa Podlaskiego i Centrum Promocji Podlasia w spotkaniu udział wzięli – Bożena Bednarek – dyrektor Departamentu Informacji i Promocji UMWP, Elżbieta Romańczuk i Cezary Ołdakowski – dyrektorzy Departamentu Polityki Regionalnej i Funduszy Strukturalnych UMWP oraz Krzysztof Paszko i Sebastian Rynkiewicz z CPP.

Bożena Bednarek przedstawiła przedsiębiorcom ogólne założenia „brukselskiej misji” oraz kampanii promocyjnej „Czas na Podlaskie”.

- Po analizie walorów i potencjału naszego regionu zdecydowaliśmy o tym, że chcemy walczyć ze zmianą stereotypowego postrzegania województwa podlaskiego. Chcemy pokazać w Brukseli nasz region jako nowoczesny, o dużym potencjale – powiedziała dyrektor Bednarek.

- 18 marca tego roku podczas finalizowania konkursu na Podlaską Markę Roku ogłosiliśmy rozpoczęcie kampanii „Czas na Podlaskie” – dodał przedstawiciel Marszałka.

Partnerzy organizacyjni „Wielobranżowej misji gospodarczej przedsiębiorców podlaskich do Belgii” z Centrum promocji Podlasia omówili szczegółowy program misji, zasady prezentacji firm oraz możliwości nawiązywania kontaktów z firmami belgijskimi.

- W trakcie spotkania w Wydziale Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Brukseli, każde z przedsiębiorstw będzie miało do dyspozycji jeden slajd zawierający wszystkie niezbędne informacje na jej temat – tkj.: dane teleadresowe, specyfika i branża, oczekiwania względem zagranicznych partnerów. Po prezentacji będzie czas na indywidualne rozmowy biznesowe, które jak wierzę zaowocują konkretnymi ustaleniami dotyczącymi współpracy – wyjaśnił Sebastian Rynkiewicz z CPP.

Misja gospodarcza podlaskich przedsiębiorców do Brukseli odbędzie się w dniach od 7 do 10 czerwca. Organizatorami przedsięwzięcia są Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego oraz Centrum Promocji Podlasia.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook